Menu

Previzionarea corecta a restaurantelor va ajuta sa va educati oaspetii, cu privire la cate articole veti vinde din meniu. Evaluaza ce articole sunt vandute mai bine ca altele din meniu, si care merite sa fie tinute in continuare.

Trei factori pentru stabilirea necesarului:

1.	Rezervari + Ocupari

1. Rezervari + Ocupari

Numarul de rezervari pe care le-ati combinate cu istoricul despre ocuparea in trecut, in aceleasi zile ale saptamanii sau in aceleasi date ale anului.

2.	Evaluarea meniului: Management meniu + specialitati

2. Evaluarea meniului: Management meniu + specialitati

Fiecare meniu are propia distributie a cererii. Daca va uitati la meniul de deserturi, de exemplu, puteti face o evaluare rapida a meniului si, probabil puteti clasifica articolele in functie de cerere. Aceasta distributie ar trebui luata in considerare si in stabilirea necesarului restaurantului, achizitii, stoc si stabilire.

In afara meniului, exista si partea a meniului numita specialitati – favorite de sezon sau creati proprii. Facand o evaluare a meniului a naturii acestor oferte speciale, puteti ajusta distributia de baza a meniului. Deoarece ofertele speciale au un impact asupra vanzarilor.

3.       Factori externi: Sezonalitate + istorie + evenimente

3. Factori externi: Sezonalitate + istorie + evenimente

Cei trei factorii externi care vor avea impact in stabilirea necesarului restaurantului sunt:

·       Sezonalitatea

·       Istoricul perioadelor de varf ale restaurantului.

·       Evenimentele locale din zona restaurantului

Home
Produse
Retete
Inspiratie
Menu