Magia se intampla intr-un cloud kitchen, o bucatarie mama, unde are loc productia, ambalarea, protectia si degustarea fiecarui preparat de catre Chef Dragos Bercea. Apoi toate preparatele, pleaca spre 10 puncte de livrare unde sunt incalzite si gata de livrare. Ulterior sunt preluate de soferii, care au devenit „ospatarii livrarii”. Acestia interactioneaza cu clientii, incercand sa le creeze experienta de care au nevoie.
Iata ce ne-a spus Chef Dragos Bercea ca a contat cel mai mult in a face Delivery cu succes:
Foloseste ambalaje prietenoase, eco-friendly, pungi de hartie biodegradabila.
Exista un trend, in care ambalajele sunt foarte importante in procesul de Delivery, ele fiind primul contact al clientilor cu mancarea. Arata ca iti pasa si in acelasi timp ramai in trend.
Marketing-ul este foarte important.
Chef Dragos Bercea, este de parere ca indiferent de cat de buna este mancarea, e bine sa stii sa o vinzi. Daca vrei sa fii in mintea clientilor, ai grija ca toate produsele tale sa fie vazute, apreciate si recomandate de o plaja larga de oameni.
Calitatea este pe locul 1.
Oamenii au nevoie sa stie ca se pot baza pe tine si pe ceea ce oferi. Chef Dragos Bercea ne-a asigurat ca el nu face niciodata rabat de la calitate. Trebuie doar sa gasesti o cale sa imbini aceste elemente, iar rezultatul final va fi pozitiv.
Asigura-te ca toate mix-urile create sunt gustoase.
Una dintre recomandarile lui Chef Dragos Bercea, este sa gusti si sa testezi fiecare preparat, astfel te asiguri de felul in care arata si daca sunt potrivite pentru livrare. „Esti multumit de preparat? Iti place, nu iti place? Daca nu iti place, nu il vinzi, deoarece clientul mananca cu ochii si daca un produs nu arata bine, este foarte greu sa-l mai deschida si sa-l si savureze.”
Fii creativ, gaseste elementele de noutate si adauga produse noi in meniul tau de delivery.
Descopera in episod, care este produsul despre care nu credea nimeni ca o sa intre pe segmentul delivery si ca o sa mearga bine, direct de la Chef Dragos Bercea: